Friday, June 24, 2011

Pengenalan Diri :)

Bismillah....

Assalamu'alaikum....
Sebagai permulaan aku nak memperkenalkan diri aku dan nak perkenalkan siapakah FIRNAS simple jer pon nama tu(pulun x aku? hehe)...sebenarnya nama tu ganbungan nama aku dgn kwn baik aku daaa....ok xpa aku mulakan dgn diri aku dulu.
Nama aku Mohd Firdaus Bin Mat Akhir, berasal dari Kubang Rotan, Alor Setar Kedah. umur aku sekarang (25jun2011) 23 tahun. pendidikan tertinggi di Maahad Tahfiz Darul Quran. dan sekarang bekerja di Jabatan Zakat Negeri Kedah. baru bertunang dan bakal berkahwin tahun depan InsyaAllah heeee...






Ok kawan aku pulak...Nama dia Mohd Nasir Bin Abd. Raof, dia tinggal tak jauh la dengan rumah aku, kat Kuala Kedah jer. umur sama dengan aku beza sehari ja sbb tu yg baik sgt tu hehe...skrg dia sedang belajar lagi kat Insaniah bidang Tahfiz gak buat ijazah kat situ. Tp yang aku xpuas hati, dia dah kawen huhuhu dengan Siti Fatimah Binti Mohd Zain. dah mengandung 6 bulan Alhamdulillah..




Dari nama kami dua la yang jadi FIRNAS tu hehehe...ok jumpa kat topik seterusnya yer...Assalamu'alaikum..!

0 comments:

Post a Comment